W drugim tygodniu kwietnia wystartowała kampania z nowymi ambasadorami Przeglądu Warszawskiego – najpopularniejszej warszawskiej Kroniki Mody Miejskiej. Szesnaście osób związanych ze światem mody, kultury i telewizji pojawiło się na plakatach wzdłuż Pasażu Wiecha zlokalizowanego w centrum tętniącej życiem Warszawy. Każdy z ambasadorów projektu cechuje się odrębnym i indywidualnym stylem przejawiającym się nie tylko w wybieranych przez niego stylizacjach, ale przede wszystkim podejmowanych codziennie działaniach.
Przegląd Warszawski to działający z sukcesem od kilku lat projekt będący największym i najbardziej charakterystycznym obrazem warszawskiej ulicy. Stanowi nieodłączną część Domów Towarowych Wars Sawa Junior, jednego z najstarszych centrów handlowych w Polsce i zarazem mekki modowej Warszawiaków. Projekt powstał z chęci motywowania do zabawy modą oraz uzewnętrzniania swojego indywidualnego stylu.
Co roku ambasadorami Przeglądu Warszawskiego zostają osoby, które prowadzą różny styl życia i mają odrębne podejście do mody, ale które łączy zamiłowanie do miejskiego stylu oraz kreatywność
w podejmowanych działaniach. W tym roku wśród ambasadorów znalazły się m.in. dwie pary wspólnie realizujące swoje życiowe i zawodowe pasje (Agnieszka Wolczyk i Michał Wilczewski oraz Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik), a także Grupa Warszawa będąca uosobieniem przyjaźni oraz wsparcia
w kulturalno-rozrywkowym biznesie realizowanym na terenie Warszawy.
W 2017 roku bohaterami kampanii Przeglądu Warszawskiego zostali:
- Agnieszka Wolszczyk i Michał Wilczewski – youtuberzy, influencerzy znani jako Ciocia
i Wujaszek Liestyle
- Tomasz Barański – tancerz, choreograf
- Olka Kaźmierczak – PR-owiec mody, właścicielka pierwszej w Polsce szkoły biznesu mody Fashion PR Talks oraz kolektywu strategicznego Pop Up Grupa
- Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik – fotografowie mody
- Natalia Kusiak – trendsetterka, modelka, producentka
- Hubert Karsz, Bartłomiej i Norbert Redkie – właściciele Grupy Warszawa, w skład której wchodzą lokale takie jak: Biała Zjedz i Wypij, PKP Powiśle, Wales i Zorza
- Lana Nyguen – projektantka mody
- Maja Naskrętska – stylistka, właścicielka bloga Woman&Mather
- Karla Gruszecka – stylistka magazynu Elle
- Ania Terej – producentka pokazów mody
- Ismena Dąbrowska – redaktor prowadząca glamour.pl
- Jakub Buczyński – bloger, właściciel bloga nouw.com
W zeszłym roku wśród ambasadorów znalazły się takie osoby jak Joanna Przetakiewicz, Michał Piróg czy Areta Szpura, właścicielka marki Local Heroes. Autorem zdjęć do tegorocznej kampanii jest Szymon Brzóska, znany fotograf mody ulicznej Style Stalker, pracujący m.in. w Mediolanie i Paryżu.